ted dekker
20.09.2012
Ne ürkütücü bir kitaptı..Polisiye diye okudum amma velakin gel gör ki kitabın sonunda ruhani varlıklar falan vardı seytan çıkarma ayinine dönüyor resmen. Ben böyle seylerden korkarım o yüzden kitaptan da tırstım:)
Baskı: Kutsal Meclis