C
Catti

29.01.2014

10/10

Keşke çocuk olsaydım da o zaman okuyabilseydim bu kitabı. Bazılarının "çocuk için çok korkutucu" diyebileceği bir kitap olabilir ama ben öyle düşünmüyorum. Hayeletlerin de sevimli olabileceği ve aslında bilinmeyene karşı duyduğumuz korkuları bastırabileceğimizi çok güzel gösteren bir eser. Teşekkürler Neil Gaiman :)

Baskı: Mezarlık Kitabı