
Mezarlık Kitabı
neil gaiman
E
efendi zibidi
11.02.2016
8/10
İlk bölüm hayatımda okuduğum en iyi giriş bölümü diyebilirim. O tatta devam etseydi keşke. Ama gene de çok iyiydi. Sonunu da daha iyi bitirebilirdi diye düşünüyorum.
Baskı: Mezarlık Kitabı

neil gaiman
11.02.2016
İlk bölüm hayatımda okuduğum en iyi giriş bölümü diyebilirim. O tatta devam etseydi keşke. Ama gene de çok iyiydi. Sonunu da daha iyi bitirebilirdi diye düşünüyorum.
Baskı: Mezarlık Kitabı