
Karanlıkta (Hearts in Darkness #1)
laura kaye
6/10
Kitabin konusunu çok beğenmiştim.Gerçekte başima gelse asansörde taş gibi bir adamla değil,şansıma yaşlı birisi olurdu.O yüzden Allah korusun diyorum 😁 Şaka bir yana orta karar kitaplardan biriydi.Okuyacaksaniz beklentiye kapılmamanizi öneririm.
Baskı: Karanlıkta (Hearts in Darkness #1)