1/10

gerçekten hayatımda okuduğum en kötü kitap. bitirmekte çok zorlandığım bir kitap.sonu gelince allaha şükrettim. olaylar ilerlemek bilmiyor bu kitapta..

Baskı: Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk