charles vildrac
27.07.2016
Çocukken okul kütüphanesinde bulmuştum. Ne yazık ki yaza girecektik. Bırakmak zorunda kalmıştım. Nereden baksam 14-15 yıl önceydi. Yıllar sonra ablam nasıl becermişse aynı kitabı bulmuş.
Baskı: Çitlembik