F
feredan

10.04.2018

5/10

Zevk meselesidir herkese saygı duymak lazım ama kullanılan dil aşırı derecede basit bir dil bence.insan daha usta işi bir şey bekliyor ama maalesef bulamıyor.

Baskı: Cebelavi Sokağı'nın Çocukları