
christina lauren
Seride een çok beğendiğim kitaptı :) İlk ve ikinci kitapta azda olsa sıkılmıştım ama bu kitabı okurken elimden düşüremedim araya bir iki gün girdi ama o arada kitabı merak ederek geçti keşke bitmeseydi. O kadar tatlılardı ki Will ve Hanna bazı yerlerde aralarındaki konuşmaları okurken gülmekten öldüm. Will'e bayıldım ayrıcaa diğer karakterlerden Sara ve Max'in bize bir sürprizi var , arkadaşlık ilişkileri de güzeldi. Çok yer vermemişti ama okuduğumda o grup çok hoşuma gitti. Will'in ağzından anlatılaan yerler daha çok hoşoma gitti. Yazar bu kitapta kendini bir kaç adım daha ileri taşımış :) "Önce ameliyat adına da kızlık zarı diktirmek diyelim" "Tanrım ziggs. Et yiyorum burada!" -söylemeyi unutmuşum hanna biraz boşboğaz ya da lafını esirgemeyen biri ağzından her an farklı bir kelime çıkabilme potansiyeline sahip- :))) "Ve yakında sana evlenme teklifi edeceğim" "Tamam" "o yüzden bana evet demeyeceksen baştan söyle çünkü biraz korkuyorum" titreyen ellerini tuttum. "Korkma, Her şey kesinlikle kontrolümüz altında" -Ne acemiler amaa!- :D
Baskı: Harika Çapkın (The Beautiful Bastard, #3)