M
maggie

08.07.2015

6/10

Tam çıtır çerezlik bir romandı. Baş karakterleri sevdim diyebilirim. Okuyalı neredeyse 3 ay oldu ama olayların bir kısmını unuttum diyebilirim. Ama 2. alıp okuyacağım, Clarie'nin arkadaşını merak ediyorum.

Baskı: Hafta Sonu Kaçamağı