sydney landon
08.07.2015
Tam çıtır çerezlik bir romandı. Baş karakterleri sevdim diyebilirim. Okuyalı neredeyse 3 ay oldu ama olayların bir kısmını unuttum diyebilirim. Ama 2. alıp okuyacağım, Clarie'nin arkadaşını merak ediyorum.
Baskı: Hafta Sonu Kaçamağı