Bir Deniz Kızı Hikayesi
Bir Deniz Kızı Hikayesi

corleonis canan a. düzgan

Y
yasemin144

14.09.2015

10/10

◦ Bir Deniz Kızı Hikayesi ◦ ⇨ Bu kitap ilk çıktığında hemen benim olsun istemiştim. Şu kapağın güzelliği beni kendini çekmiş, konusuyla da meraklandırmıştı. ●﹏●  Uygun bir zaman bulduğumda kitabı alırken hiç sayfa sayısına dikkat etmemişki, 733 sayfa olduğunu görünce çenem şaşkınlıktan düşmüştü. ^_^  İyi bir indirim fırsatında da aldım. ❃ Kitap kavanozumdan ismini çekmemle başlamam bir oldu. Okumaya başladım. Çok komikti ya! Fazlasıyla keyif aldım. Kahkahalar attığım da bir o kadar kesindi ∩▽∩ ♢ İlk 200 sayfa kadar sanki hiç ilerlemiyordum. Okuyordum ancak sayfa sayısı olarak hep aynı yerlerde takıldığı düşünüp bu 733 sayfa nasıl okuncak bitcek onu hesaplıyordum resmen ∩▂∩ ➥ Ancak ki, 300'den sonra nasıl okudum ne ara bitirdim hiç farketmemiştim. » Demek ki bu sayfalardan sonra iyice kitapla bütünleşmişim « ❥ Karakterler çok çok iyiydi ya! Muhteşem bir tasarım, oluşum. Aralarında ki bağlantı olsun, o beni güldüren, sonra mutlu ettiren, bazen duygusallığı bağlandıran → diyalogları çok nefisti. Kitabı hızlı okumamdaki en büyük etkendi kesinlikle ➩ Kitabın dili zaten sade ve akıcı bir anlatıma sahipti. Çok rahat okudum. Kafa yoracak bir şey yoktu. Kafamı dağıttım. Mutlu oldum ~ ~ ~ ◆ Walter ve hayal gücü mmm... ayrı bir komedi, olaydı. Her türlü şeyden hemen hayal gücü devreye girmesi ve tüm hayallerinin sonunda kurtarıcı olarak çıkmasıyla tam bir deli ya! ∩▂∩ Bu çocuğu ayrı sevicem. ◇ Elka'nın saf, masum tatlı halleriyle karakteri çok iyiydi. ∩﹏∩ ◆ Steve... Pisliğin önde gideni Steve... Ama fazlasıyla güldürdü beni uzun bacaklı ^_^ Aşkın en güzel hâli ondaydı ◇ Axela tam bir hırçın minyon deli ●﹏● Küçücük haliyle Steve'yi yere sermesini bilen, biraz cadı biraz masum... ◆ John tam bir beyfendiydi. İyi bir dost ve aşık.. ◇ Suzanne yardımcı bir melek.. ~ ~ ~ ❈ Kitabın konusu kapağından da belli olan deniz perileri ve insanlarımız arasında geçen bir hikayeyi anlatıyor. Ama ne hikaye! → Kitapta aşk o kadar güzel bir masum aşk ki! Çok nefisti. Masum aşkları okumayı fazlaca zevk alan biri olarak bu kitaba bayıldım. ∩﹏∩ ✦ Sonu çok iyiydi. En son hala gülüyordum ^_^ Aklımda kalan bir iki soru vardı ve mutlu edici bir olayla bütünleşip bu cevaplar ortaya çıkması ayrı bir güzeldi. Urel bunu hakediyordu ღ Walter, Elka , Steve, Axela, John'da bu sonu ilk baştan beri hakediyorlardı  ^_^  Sevdiğim ve güldüğüm karakterler oldular... ◦ Tavsiye ederim tabisi ●﹏● ☞ Sizde gülmek, keyif almak ve deniz perilerile insanlarımız arasında ki hayatı tatmak isterseniz → bu kitap buna göre ve seveceksinizdir ♡ Keyifle ve aşkla birlikte okuma dileği... ❣ İyi Okumalar ∩▂∩

Baskı: Bir Deniz Kızı Hikayesi