franz kafka
28.05.2014
Kitap herkes tarafından çok övülmesine karşın ben okuduğumda tat alamadım.Beklentilerimi karşılamayan bir kitaptı.Sırf bitsin diye okudum zorla :(
Baskı: Milena'ya Mektuplar