ursula poznanski
17.11.2018
tesadüf eseri elime geçen bir kitap. Bugüne kadar adını duymamış olmam ilginç olan çünkü son zamanlarda okuduğum en iyi kitap. Kurgusu muhteşem. Dili akıcı ve merak uyandırıcı. Okunmalı.
Baskı: Erebos