
Hafıza (Telepati, #2)
leonardo patrignani
K
KitapçıAndromeda
10.07.2016
6/10
1.kitabından daha kötüydü. Bir distopya yaratılmaya çalışmış Patrignani herhalde. Çok sevilen karakterlerden birinin de sonda ölüm döşeğinde olması çok şaşırtıyor. Evet, birinci kitap gibi bu kitabın da sonunu sevmedim...
Baskı: Hafıza (Telepati, #2)