Sen
Sen

selvi atıcı

X
xtina

24.07.2015

10/10

Harika bir kitaptı. Olaylar ve kitap tam tadında bitti. Film gibiydi. Karakterlerin kişilikleri oturmuş ve çok güzel anlatılmıştı. Demir Ve Matruşka Süheyla'nın dialoglarında çok güldüm ya. Demir ve bir bakıma Süheyla'nın erkek versiyonu olan abisi Çelik çok çok güzeldi ama bu sefer favori karakterim kesinlikle Süheyla.Güçlü ve intikam dolu. Demir'in ''kadın'' ve Sü'nün ''muhtemelen'' deyişleri beni bitirdi. Çok çok güzeldi. Bu arada Çelik'in de hikayesini istiyorum ben ya. Okuyun ya, okuyun.

Baskı: Sen