john green
27.11.2014
Okurken çok eğlendiğim - özellikle dipnotlarda eğlendiğim- bir kitaptı.Alıştığımız John Green-mutsuz-son'u yoktu.Hasan'a ayrı bir güldüm kitapta.Benim için tek sorun kitapta matematik kullanılmasıydı ama kitabın önüne geçmedi.
Baskı: İlk Aşk (19 Başarısız Denemeden Sonra)