Bir Artı Bir
Bir Artı Bir

jojo moyes

X
xtina

24.06.2015

10/10

Çok samimi ve akıcıydı. Fisherlar hariç her karakteri sevdim. Jess ve Ed çok uyumluydu. Güldüğüm, iç çektiğim yerler oldu. Kadın yazmış, bize de ayıla bayıla okumak düşüyor. Ayrıca kitaptaki köpek sevgisi ve bir kısım canıma okudu. Kitaptaki köpeği bile sevdim. Bayıldım kitaba kısacası.

Baskı: Bir Artı Bir