Duygu (Bir Türk Masalı, #1)
Duygu (Bir Türk Masalı, #1)

ışıl parlakyıldız (ışılca)

X
xtina

23.05.2015

8/10

Sıcacık,akıcı bir kitaptı.Çok güldüğüm,içimin eridiği yerler çoktu.Çok önyargıyla başladığım bir kitaptı aslında ama beni yanıltmayı ve beğenimi kazanmayı anında başardı.

Baskı: Duygu (Bir Türk Masalı, #1)