ışıl parlakyıldız (ışılca)
23.05.2015
Sıcacık,akıcı bir kitaptı.Çok güldüğüm,içimin eridiği yerler çoktu.Çok önyargıyla başladığım bir kitaptı aslında ama beni yanıltmayı ve beğenimi kazanmayı anında başardı.
Baskı: Duygu (Bir Türk Masalı, #1)