T
tbpkgr

08.07.2016

9/10

Yazarın okuduğum 3. kitabı. Bugün, kitabı bitirmenin eziyeti içindeyim. Bitmeseydi keşke, dediğim bir kitap. Her yaştan insanların okuması gereken; 'bunu muhakkak tatmalısın' dedirten bir kitap. Kalemine sağlık üstad.. Sen bence sadece yaz..

Baskı: Bir Kedi, Bir Adam, Bir Ölüm