
Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)
gayle forman
K
KitapçıAndromeda
06.07.2016
4/10
Düşük puan çünkü çok sıradan. Bir kızın sıradan hayatı bir kazadan sonra komaya girmesiyle değişiyor. Tamam, kabul ediyorum çok gerçekçiydi. Ama tam kitaba alışmışken bitti. Çok kısa sürede.Bitti. Ve kitap yabancı geldi. Kapağı çok etkileyici olmuş. İç tasarım da güzel.
Baskı: Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)