G
gulsaht

01.07.2016

9/10

Yaşım kaç olursa olsun okumaktan bıkmayacağım bir seri... Evet ara kitap olarak okuyorum ama çok da keyif alıyorum İpek Ongun kitaplarından... :)

Baskı: Yoksa Hayat Gençken Daha mı Zor?