
Godot'yu Beklerken
samuel beckett
S
sedaflora35
16.11.2013
10/10
Bu kitap bana hediyeydi. İlk okuduğumda o kadar sıkıldım ki yarım bıraktım. Aradan 2 yıl geçtikten sonra tekrar elime aldım ve anladığım tek şey bu geçen süre zarfında beni bekleyini elimden kaçırdığımdı. Benim hayatımda ki yeri büyüktür Godot'nun :)
Baskı: Godot'yu Beklerken