robyn schneider
30.06.2016
Kitap akıcıydı ama karakterlerin yeterince derinine inilmemesi, aralarında geçen bazı konuşmaların zor anlaşılması düşük puan vermeme sebep oldu. Konu bakımından da çok ilginç değildi açıkçası. Son kısımlarda hafif bir merak uyandırdı sadece.
Baskı: Her Şeyin Başlangıcı