B
Berfin.

18.07.2015

4/10

Okurken hiç zevk alamadım. Yaşanılan olaylar çok klişe ve yüzeysel geldi bana. Böyle olunca da kitabın, olayların içine giremedim...

Baskı: Koruyucu (Return of the Highlanders #1)