margaret mallory
18.07.2015
Okurken hiç zevk alamadım. Yaşanılan olaylar çok klişe ve yüzeysel geldi bana. Böyle olunca da kitabın, olayların içine giremedim...
Baskı: Koruyucu (Return of the Highlanders #1)