H
hatice2386

04.01.2013

8/10

son 10 sayfada gözyaşlarınıza hakim olamayacaksınız. Kardeşlik duygusunu çok güzel anlatmış yazar ve içindeki aşk vıcık vıcık olmayan bir aşk. özlediğimiz türden.. beğenerek okudum tavsiye ederim.

Baskı: Ailemin Savrulan Külleri