Y
yasemin144

26.06.2016

10/10

Tarihi aşk sevdalısı olarak bu kitap harikaaa !! Asude mükemmel bi yazar ciddi manada. Her kitabında kalemini geliştirerek hünerini gösteriyor cidden :) Ben bu kitaba aşık oldum ya... Çok çok güzeldi Beni Sev Diye'yi okumak çok zevkliydi Buram buram duygu, olay ve aşk vardı Kristy'nin hikayesi çok uzun zamandır merak ediyordum. Efsoydu :D Çokça tavsiye ederim Kitabın kapağına bakmanız bile kitaba aşık olmanıza yeticektir. Emin olabilirsiniz

Baskı: Beni Sev Diye