anne mallory
28.04.2015
Çok sıkıcı.Konu ,anlatım,yazım,karakterler beni okurken çok yordu.Kitap yarım bırakmayı sevmediğim için kitabı bitirdim.okunmasa bir şey kaybetmeyeceğiniz kitaplardan..
Baskı: Tutkunun Sırrı (Secrets #1)