D
Dilek Öz

23.06.2016

7/10

Serinin ilk üç kitabının gölgesinde kalmış. Okurken oldukça zorlandım. Zaten ilk kitapta aldığınız zevk yavaş yavaş diğer kitaplarda sönmeye başlıyor. Gereksiz yere cümle uzatmaları tekrarları çok fazla.

Baskı: Otostopçu 4 Elveda ve Bütün O Balıklar İçin Teşekkürler