
Mai ve Siyah
halid ziya uşaklıgil
F
FatmanurAhmetbeyoğlu
08.11.2011
7/10
Ahh Türk edebiyatı...Başkasın diyemiyorum Avrupa'nın gölgesindesin bir bakıma.Bu şekilde de okunurluğun yüksek seviyede kendi açımdan tabii.
Baskı: Mai ve Siyah

halid ziya uşaklıgil
08.11.2011
Ahh Türk edebiyatı...Başkasın diyemiyorum Avrupa'nın gölgesindesin bir bakıma.Bu şekilde de okunurluğun yüksek seviyede kendi açımdan tabii.
Baskı: Mai ve Siyah