Mai ve Siyah
Mai ve Siyah

halid ziya uşaklıgil

7/10

Ahh Türk edebiyatı...Başkasın diyemiyorum Avrupa'nın gölgesindesin bir bakıma.Bu şekilde de okunurluğun yüksek seviyede kendi açımdan tabii.

Baskı: Mai ve Siyah