Duygu (Bir Türk Masalı, #1)
Duygu (Bir Türk Masalı, #1)

ışıl parlakyıldız (ışılca)

Y
yasemin144

02.07.2015

10/10

        ღ Duygu ღ     #10puan ➪ Kitaplar arasından Duygu'ya sıra gelip, okumaya başlamak mükemmel ve heyecan vericiydi ∩▂∩ ∩▂∩ ▶ Her daim elimde olsada 661 sayfalık Duygu'yu 5 günde bitirebildim ▦ Hıphızlı okumayı ve tüm olayları hemencecik  bilmeyi çok istemiştim oysa ∪﹏∪ ▶ Kitap sürükleyici ve akıcıydı ▦ Bu galiba bendeki okuma şeklinden ötürü ﺴ ✺ Kitabımın yarısına kadar Duygu'nun bir nedenden kaynaklı değişmeyen saf düşüncesine sinir oldum  ̄▽ ̄ ➠ Ali'm ve Bekir çok iyi yansıttı yaptıkları davranış, tepkilerle ☜ ✵ Tıpkısının aynısı bende de vardı da ⇀ Tam bir develer ya ∩▂∩ ↬ Kitap kapağını önceden beğenmezken şimdi düşünüyorum da iyi ki bu şekilde ✓ ✦ O kız tam anlamıyla Duygu. ➾ Artık her şekilde develere sempatim var ♡ Bekir, Ali'm ve Sedat'tan sonra ★ Işıl ablayı ; ➛ tanımak ➛ imzasını almak ➛ kitabını geçte olsa başlamak, okumak ➥ Kesin ve net : Şahaneydi ❣ ✧ ▪ Geçmişin kalıntıları, saklanan sırlar, gizliliğini koruyan olaylar ve oluşan hayatlar ∞ ♡ ✔ Olaylar, olayların gidişatı çok iyiydi ﺴ ▷ Kusursuzca yazıp aktarılmış ✎ ❣ Diyaloglar çok güzel konuşturulmuş, yazılmamış mı ? ∩﹏∩ ✪ Ben bu kitaba bayıldım ➲ Öncelikle de Işıl Parlakyıldız'a ^_^ ♡ Duygu'mu çokça severek okudum → Fazlaca hevesle ☞ Bir kere kitaptaki karakterler tam anlamıyla bizdenler kusursuz değiller.. ❣ Kusurlarıyla tanıdım, sevdim tek tek onları... ♥ ♛ Sedat'ım ▷ Onu nasıl anlatabilirim bilmiyorum ✺  O çok özel bir karakter ❄ ✧ Okunur, tanınır, yaşanır misali ღ ♚ Duygu'm çok güçlü bir karakter ▷ Bir o kadar develerine bağlı bir öksüz ✦ Sevgi dolu, tertemiz kalbiyle içten bir melek ❀ ➲ Develerin deyişiyle ise tam bir Çirkin ∩▽∩ ⇨ Kitaptaki aşk, özel ∩▽∩ ◦ Bir o kadar anlamlı ♡ ♥ ღ Tam yaşanmalık bir son ☞ Işıl Parlakyıldız'ın dediği gibi : "Ve Allah herkese böyle son versin..." ❃ Bölüm başlıklarını çok sevdim ya ➥ Her başlık her anlamıyla bölümünü yansıttı ﺴ ✮ Heleki Duygu'nun elinden düşürmediği kitap çok güzel değil mi? ✎ Işıl abla kitabının içinde kitabını konuşturmuş ➠ Duygu'mda, Ali'mden ve Bekir'in hayatlarından da  verilmesi onlarla da kitap bütünleşmesi fevkaladeydi  ♔ ♥ ✔ 3 deve her daim var ancak ayrıyetten tüm yaşamlarını okumak, okuyacak olmak daha heyecan verici ⊙﹏⊙ ☞ Ali'min hayatını o kadar fazla merak ediyorum ki ▩ O devemin davranışları, düşünceleri bir o kadar özel ●﹏● ✺ Işıl abla belirli olayları Duygu'da da yer versede ben tam anlamıyla okuyup yaşamak istiyorum ⇨ Bundan sonraki kitabım her şekilde "Ali'm" olucak ~ ~ ~ ✴ Duygu tam anlamıyla bende ; ➙ Akıcı ✓ ➙ Sürükleyici ✓ ☞ Hevesle kitabı elime aldım ♡ Doya doya okudum  ^_^ ↬ Karakterleri çokça sevdim ✓ ☞ Yazarı iyiki tanıdım ∩﹏∩ ✺ Kitapta sevmediğim bir şey yoktu ✕ ➲ Duygu'yu herkese tavsiye ederim ღ Ben çok ama çok sevdim ღ ⇨ Okuyun seviceksiniz ↪ Bundan eminim ∩▽∩ ~ ~ ~ ➤ " Bekir candı, Ali kandı, Sedat aşktı." ➤ " Hayal ettiğin kadardır her şey." ➤ "Senin de katılmak üzere olduğun aile tam bir öksüzler yurdu... birbirlerine anne, baba, kardeş, sevgili, dost olan bir aileyiz." ➤ "İyiyim... İyiyiz... Biz hep iyi oluruz !" ~ ~ ~ ❣ İyi Okumalar ∩▂∩

Baskı: Duygu (Bir Türk Masalı, #1)