
Sıdıka Hanım
naşide gökbudak
O
okursever-nejla
21.01.2015
10/10
Nasıl anlatılabilir ki? Çok ama çok güzel bir roman. Anlatılan hikayenin birebir yaşanmış ve gerçek olması tabiri caizse beni benden aldı diyebilirim. Ne harika bir anlatım ve de ne muhteşem bir kalem. Yüreğine sağlık Naşide Gökbudak.
Baskı: Sıdıka Hanım