edmondo de amicis
01.06.2014
Küçükken çok sıkıcı bulsam bile büyüdükçe etkilendiğim kitaplardan birisidir. Denildiği gibi: "Bunu okumayan çocuk, yarım kalmıştır."
Baskı: Çocuk Kalbi