cengiz aytmatov
03.01.2015
Yazarin okumaya calistigim ilk kitabiydi.cok sıkıldım yarida biraktim.ole yazida derin edebI bi anlatimda yoktu ama niyeyse cok yordu ,icine cekemedi hic 4/10
Baskı: Gün Olur Asra Bedel