mustafa kutlu
07.12.2017
Bu mu yani? diye bitirip daha bugün aslında dörtleme olduğunu öğrendiğim kitap. Diğer üçünü okuyunca fikrim değişir mi bilmiyorum. Güzel kısımlar vardı ama bir bütün olarak beni içine alamadı hikaye.
Baskı: Yoksulluk İçimizde