M
meruya

07.12.2017

3/10

Bu mu yani? diye bitirip daha bugün aslında dörtleme olduğunu öğrendiğim kitap. Diğer üçünü okuyunca fikrim değişir mi bilmiyorum. Güzel kısımlar vardı ama bir bütün olarak beni içine alamadı hikaye.

Baskı: Yoksulluk İçimizde