patrick süskind
26.02.2015
Keyif alarak okuduğum kitaplardan biri.Bu kitabı okuyanlar ya çok seviyorlar ya da nefret ediyorlar. Bence gayet güzel.Filmini izlemedim umarım hayal kırıklığına uğramam. Yazarın diğer romanlarını okumak için sabırsızlanıyorum.
Baskı: Koku