kristin hannah
01.08.2020
Ağlamaya devam... bu sefer kitabın başında ağlamaya başladım... ilk kitapta hüzünlü bir son olduğu için, ikinci kitap sıkıcı olur mu acaba diye endişe ettim ama güzeldi yine...
Baskı: Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)