Y
Yılcan

01.08.2020

10/10

Ağlamaya devam... bu sefer kitabın başında ağlamaya başladım... ilk kitapta hüzünlü bir son olduğu için, ikinci kitap sıkıcı olur mu acaba diye endişe ettim ama güzeldi yine...

Baskı: Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)