Z
ziro_12

29.11.2017

1/10

yeni başladığım için yorum yapamicam ama bu kitabın bir öncekini okudum galiba 2 sini o çok güzeldi☺☺☻☻

Baskı: Kayıp Gül - Ekim Yağmurları