christopher paolini
04.02.2015
Başlangıcında alışmam zor oldu, ama sonradan sevdim. Kitabın ortalarından itibaren sürükleyici bir kitap olmaya başladı. Okunması gereken bir fantastik kitaptı bence. :)
Baskı: Eragon - Ejderha Süvarileri'nin Mirası (Kitap I)