D
Didem

04.02.2015

9/10

Başlangıcında alışmam zor oldu, ama sonradan sevdim. Kitabın ortalarından itibaren sürükleyici bir kitap olmaya başladı. Okunması gereken bir fantastik kitaptı bence. :)

Baskı: Eragon - Ejderha Süvarileri'nin Mirası (Kitap I)