
Paradokya
cem gülbent
İ
İremİvgin.
22.03.2012
10/10
Paradokya bitti.. Ciddi anlamda ETKİLEYİCİYDİ. çok beğendim. Hani bir an dedim ki uyursam aynısı olur mu ? O derece.. Kurgusu müthişti. Karakterlerin geçmişlerini tersten bakmasını,ve bilinçaltında yaşadıklarını anlatıyordu. Hepsinin hikayesi etkileyiciydi ve bu hikayeler birbirlerine çıkıyordu. Yeri geldi korkuttu,yeri geldi eğlendirdi. Çok iyiydi. İyiki okumuşum..
Baskı: Paradokya