Paradokya
Paradokya

cem gülbent

İ
İremİvgin.

22.03.2012

10/10

Paradokya bitti.. Ciddi anlamda ETKİLEYİCİYDİ. çok beğendim. Hani bir an dedim ki uyursam aynısı olur mu ? O derece.. Kurgusu müthişti. Karakterlerin geçmişlerini tersten bakmasını,ve bilinçaltında yaşadıklarını anlatıyordu. Hepsinin hikayesi etkileyiciydi ve bu hikayeler birbirlerine çıkıyordu. Yeri geldi korkuttu,yeri geldi eğlendirdi. Çok iyiydi. İyiki okumuşum..

Baskı: Paradokya