cahit uçuk
25.07.2020
Bu kitabın sonlarındayım ve gerçekten çok güzel bir kitap.[İlk başta okurken sıkılabilirsiniz] Ama bence herkesin okuması gereken çok önemli bir çocuk romanı
Baskı: Gümüş Kanat