D
Darkprince

23.07.2020

10/10

açıkçası okurken fantastik bir dünyanın içinde kendimi bulmuş gibiydim. Bu tarz eserlerin desteklenmesini ve daha da çoğalması dileğiyle . Serinin devamını merakla bekliyorum

Baskı: Şafağın Koruyucuları "Agonoria'nın Yükselişi"