A
AylinKoç

14.05.2016

10/10

Romanı bu blog adresi ile takip edince daha keyiflihttp://novel-izer.blogspot.com.tr/...-15-26-london_7.html. ikincinroman birinciden daha da iyiydi. Tarihi bu kadar güzel yasamamistim. Çok fazla karakter olsa da hiçbir kopukluk yok. Geçişler harika, kurgu muhteşem..

Baskı: Gecenin Gölgesi (Ruhlar Üçlemesi, #2)