
Gecenin Gölgesi (Ruhlar Üçlemesi, #2)
deborah harkness
10/10
Romanı bu blog adresi ile takip edince daha keyiflihttp://novel-izer.blogspot.com.tr/...-15-26-london_7.html. ikincinroman birinciden daha da iyiydi. Tarihi bu kadar güzel yasamamistim. Çok fazla karakter olsa da hiçbir kopukluk yok. Geçişler harika, kurgu muhteşem..
Baskı: Gecenin Gölgesi (Ruhlar Üçlemesi, #2)