Y
yusufgenc

17.10.2012

10/10

Bir solukta bitti. Okumayanlar için spoiler içerir. O kadar güzeldi ki kelimelerle anlatamam. En çok üzüldüğüm yer Fizban'ın öldüğü yerdi. Nedense o karakteri çok sevmiştim. 2. kitap kitaplığımda var okunmayı bekliyor. En kısa zamanda okuyacağım.

Baskı: Güz Alacakaranlığı Ejderhaları (Ejderha Mızrağı Destanı,#1)