B
bey_za

31.03.2016

8/10

İlk kitaptan sonra müthiş bir gelişme :) İlk kitabın yorumunda bahsettiğim “müstehzi kırıntılar” olgunlaşmış artık, her soruya Mara'nın bir de içinden cevap vermesi falan çok hoşuma gitti benim ^-^ Son kitapta da artık inşallah merak ettiklerimizi okuruz, tatmin olmazsam her kitabın bir tane yıldızını söndürmeye gidiyorum :D

Baskı: Bıçak Sırtı (Mara Dyer, #2)