nuriye çeleğen
16.06.2016
tek nefeste okudum..edebi ve etkileyici bir dili var.. yazar konuyu Hz. meryemin iç sesiyle anlatmış... okurken oloayları mekanalrı zihninizde hemen canlanıveriyor. konusu zaten çok güzel. alın ve okuyun derim
Baskı: İffet-i Kalp Hz. Meryem