S
SevvalT

13.03.2015

2/10

Bir türlü ısınamadım bu kitaba. Aşırı sıkıcı geldi, betimlemeler bir yerden sonra iç karartıcı hale geçiyor. Kitabı yarıda bırakmayı pek sevmemekle birlikte, sonunu da getiremedim maalesef.

Baskı: Bir Aşk Sayfası