C
ceroscuk

13.09.2012

3/10

Okuduğum en sıkıcı romanlardan biriydi.Kitap sanki yasak aşka dem vurmak değil;sadece üstü kapalı betimlemelerle sayfayı donatmak amacıyla yazılmış gibiydi.Bu sebeple kitabı manidar ve içten bulamadım.

Baskı: Bir Aşk Sayfası