S
Serginho

20.11.2017

8/10

Okurken kendimi tırmanıyor,üşüyor hissettim. Kendimi Nasuh Mahruki'nin yerine koydum. Günlükten oluşan bir kitap,insanın doğanın gücüne sadık ve aynı zamanda onu keşfe eğilimini gösteriyor. Harika insandan,harika kitap.

Baskı: Bir Dağcının Güncesi