L
LadyMaria

19.10.2015

6/10

Konusu ve olay örgüsü tam anlamiyla klişeydi.Bundan daha kötü kitaplarida okumuşluğum var.Haliyle kitabi kendi türü içinde degerlendirip,bu puani uygun gördüm.Okuyacaksaniz beklentinizi yüksek tutmamanizi öneririm.

Baskı: Gecenin Sonu (Seductive Nights #1)