M
mehmeticmen

01.06.2015

2/10

Gereksiz. Yazarı kendini tatmin etmek ve öğrencilerine okutmak amacıyla yazdığı bir kitap diye düşünüyorum.

Baskı: Rastlantı ve Kaos