H
hüma

05.06.2016

7/10

akıcı ve eglenceliydi..ama benzer bir çok kitaptan da ayrı herhangi bir özelliği yoku.. boş vakitlerde kafa dağıtmak ve hoş bir tebessüm için okunabilir.

Baskı: Cennet Gibi (Smythe-Smith Quartet, #1)